Wednesday, October 1, 2008

~SALAM LEBARAN~

Assalamualaikum...

Hari ni dah 1 syawal..so maknanyer hari ni hari raya...dikesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam yg meraikan Aidilfitri...semoga lebaran ini mendatangkan kebahagiaan dan keceriaan kepada kita semua..Actually aku ni baru blk dr Jalan Tunku Abdul Rahman..last minit br nak cari baju raya..hehehe..at last dpt gak baju kurung yg super simple but sama color ngan family aku..tp aku suka sbb baju kurung riau...this year my mom pilih color yg mmg susah gler nak cari color dia..nak kata biru tak biru..nak kata hijau tak hijau..nak kata kelabu tak kelabu..tp maybe campuran this 3 colours..tu yg payah sgt nak cari tu..kalau ader pun asik2 takder size..menci btul..i'm wearing S size..tp suma tmpt asik2 S dah hbs..tp alhamdulillah akhir nyer dapat gak...nak cerita pasal persiapan raya lak..this year is my first time tuk bg wit raya kat budak2...yerlah,last year aku kan belajar g so ni dah keje kena r bg wit raya plak.. aku peruntukkan RM 1k tuk wit raya..ni pun baru pas masukkn wit raya dlm sampul..jenuh gak nak menulis nama2 sepupu2 aku kat sampul tu..ader r dlm 30+ org sepupu aku yg kecik2 n sekolah g..tp excited gak 1st time nak bg wit raya ni...hehehe..tak sabar nak tunggu dowang beratur depan aku pagi nnt..ok r..nak tdo ler..dah kul 4am ni...pg nnt nak kena bgn awal coz jap lagi hari raya.....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR BATIN

No comments: