Monday, October 13, 2008

Ada apa dengan ayat2 cinta..

Ada apa dengan ayat2 cinta?? Ayat2 cinta bagi aku bawak seribu makna..I start to fall in love with the writers of the Ayat2 Cinta novel through this novel..Habiburrahman El-Shirazy..since that day aku tak pernah miss blii novel yg dtulis oleh writer ni...but for me ayat2 cinta was still the best...aku sendri tak tau dah berapa kali aku baca novel ni...pernah one of my fwen pinjam novel ni..oleh kerana rasa rindu sgt nak baca novel ni..aku bli 1 lagi..tp dia tak tau..tp yg pasti he also loves this novel..by the way, jalan cerita..penyampaian an d inti pati novel ni sgt lain dr yg lain..selalunyer kalau novel jer mesti pasal cinta...but cinta dlm novel ni adalah secara islamic..n itu memperindahkan lagi novel ni..n bila i go to jakarta last year n baca magazine kat sana says yg novel ni akan dfilemkan..aku jd xcited sgt2..so mmg menunggu sgt this movie..n bila this movie kuar..terus aku g tgk...2 kali lak tu...skali ngan adik aku..siap kena paksa...n skali sowang2...memula tgk movie ni i'm a bit dissapointed coz rasa byk yg menarik dr dlm novel ni tak dketengahkan...tp bila fikir2 blk kalau suma nak dtunjukkan..ada plak sampai 8 jam citer tu..hheheh...but aper2 pun aku suka citer ni...

Ya Allah...
Kalau pun aku tidak dkurniakan seorang suami sebaik Fahri...jadikan lah aku seorang isteri sebaik aisya..seorang isteri yg taat dan sanggup bekorban untuk suami nya..sesungguhnya aku bukanlah mencari seorang yg sempurna..tetapi aku mencari insan yang boleh menjadikan aku sempurna..Amin..

No comments: