Wednesday, March 10, 2010

Alice in Wonderland..



Last Monday, my moncet n me went to watch Alice In wonderland..supposely we watch 6.30pm nyer show at Midvalley but since my moncet have to sattle his work dlu..so by 8.30pm br my moncet fetch me at home..then we went to Berjaya Time Square...gamble jer try kalau2 ader luck dapat tiket...ader show kul 10.20pm..but dah full..agak hampa gak memula...tp my moncet nak gak tunggu sampai dia release tiket kul 9.50pm...(semangt sungguh si moncet ni)..that time baru kul 9.15pm..hehhe..so kitowang tunggu jer depan counter tu coz takut nnt ada org lain beratur dapat tiket dlu b4 us..sampai la adik kat counter tu sengih2 jer tgk gelagat kitowang..hahaha...tp at last, luckily we got 2 ticket atas pertolongan adik counter tu yg maybe kesian tgk kitowang yg bersunggoh2 tunggu kat depan counter tu dgn muka yg penuh harapan selama 1/2 jam tanpa berganjak..hehehe...(thanks yer adik coz bohong sunat kat mamat 2 org depan kitowang ckp tiket dah full:)jahatnyer aku ni..menyokong pembohongan..hehehe..sekali sekala.)...tp mmg berbaloi menunggu coz citer ni best...graphic pun cantik..tp yg kelakarnya org yg plg semangat menunggu tu yg berdengkur kejap kat dlm panggung..hehehe...sian my moncet..letih sgt kot coz siang tu got 2 meeting at s.alam n pj..pastu kena blk opis blk sattlekan keje blk lak tu..anyway..thanks so my to my moncet coz make me happy..i love u so much..mauh2

No comments: