Thursday, January 28, 2010

Benarlah kata orang...
Penantian itu satu penyiksaan..
lbh2 lagi jika kita menunggu tanpa kepastian...
Dalam sebuah penantian terdapat pelbagai rasa
ada rindu..ada tangis..ada harapan...
namun bilakah penantian ini akan berakhir??
penantian yg tiada noktahnya...
penantian yg semakin hari semakin menjerat rasa...
sebuah penantian itu sgt memerlukan kesabaran yg tinggi..
mampukah aku punya kesabaran setinggi itu?
aku sendri tidak tahu...
namun selagi aku bisa sabar...selagi itu aku akan terus menanti...
semua hanya mampu berkata yg aku kuat...
cukup kuat menghadapi ini semua...
tp mereka tdk tahu..hati ku rapuh..
Hati ku lemah tak berdaya...
Hanya Allah tmpt aku mengadu n memohon...
agar dibukakn kembali hati yg tlh pergi utk aku...
namun apa yg aku pasti...
hati ku benar2 ikhlas mencintai...
dan aku berharap..satu hari nnt..
dia akan mengerti dan menyedari betapa tulusnya hati ini..
tulus mencintai dan menyayangi nya tanpa sebarang alasan...

p/s: pada kamu yg tahu siapa diri kamu...aku sgt merindui kamu...kasihku padamu tak pernah berubah walau apa pun yg kamu lakukan..walau siapa pun kamu kini...kerna aku hanya syg kamu...

No comments: