Thursday, May 7, 2009

Aku Si Burung Hantu.....

Assalamualaikum...

Hye all my fwen...now is 6.10 a clock in a morning...tp mata aku still tak leh tdo...tak ngantok..padahal smlm tdo lewat kul 4pg n bgn awal kul 630am..tp sampai skrg mata aku tak leh tdo..aku adalah si burung hantu hari ni...so aku dr td asik surf tenet jer r..ble surf tenet skrg ni aku aper lagi...byk surf pasal wedding jer la...hehehe...pasal pelamin n baju dah sattle..skrg ni tgh survey2 barang2 hantaran plak...td survey kasut for me n my moncet..as for me, aku plan nak bli kasut nine west jer..coz still affordable..n for my moncet aku tak tau nak bli kan kasut per..tp td tgk pedro pun ok..tgk2 kat website dia byk gak yg cantik2...tp nnt nak kena g try survey kat butik dia plak...my moncet suh aku wat budget tuk suma barang2 hantaran..dia kata hny uruskan suma..syg cari wit jer...so kuasa memilih ditangan aku la..huhuhuhu...tp jgn sampai over budget sudah..ble nak kawen ni macam2 benda nak kena fikir...dr benda yg kecik sampai la yg besar...kadang ader gak la tension...even lagi 7 bln majlis aku..aku tanak nnt suma wat last minit...aku ni cerewet sket..lagi2 kalau utk my big day kan..insyaallah sekali jer seumur hidup kan...so aku mmg kena plan btul2 la...tanak kusut nnt last2 minit...from my fwens experiences pun suma suh aku plan awal2...wat sikit2 dr awal...kalau tak nnt kelam kabut kata nyer...harap2 sumanya akan berjalan lancr nnt...insyaallah...

No comments: