Wednesday, January 21, 2009

cont....

Bila Cinta Berputik????

“Cinta itu hadir tanpa diundang dan tanpa kita sedari ia menyusup kedalam hati...ia tidak memilih hati yg mana untuk ia singgahi lantas ia terus bertunas di dalam nya..”

That is what happend to us..lepas semakin rapat ngan my moncet...aku tak nafikan yg ader sikit perasaan bertunas dalam hati aku..walaupun pada mula mungkin bukan cinta...Cuma sayang yg lahir dr perasaan seorang sahabat yg takut kehilangan teman yg disayangi..tp lama2 rasa sayang aku tu perlahan2 bertukar menjadi cinta...it start masa cuti semester kedua aku December 05...masa tu my moncet blk johor..masa tu cuti tak panjang..sbln jer...masa tu aku dah mula kenal erti rindu ble lama tak jumpa my moncet...n the critical part happend masa aku kat jakarta..cuti sem tu aku g jakarta..n yg tak best nyer result exam mesti kuar masa aku g vacation...semester sblm tu masa aku kat tioman..masa tu after tgk result..aku lega ble semua result aku lulus..alhamdulillah...tp kesian my moncet...dia fail 2 paper masa tu...paper C++ ngan electromagnetic wave...masa tu dia stress sgt..i know he really need me that time..tp sayang nyer aku kat jakarta..so we just sms jer...masa tu r my moncet luahkan perasaan dia...memula dia luahkan rasa kecewa dia sbb fail paper tu...tp lepas aku dah tenangkan n bg semangat..my moncet luahkan perasaan dia kat aku...tp yg kelakar nyer cara dia mintak couple tu sgt comel...dia msg aku ckp..”Razi...jom kita couple nak??”..mcm nak ajak g shopping jer kan...masa 2 aku tak tau nak jawab aper...takan nak jawab “nak” kot...gelojoh btul...hehehe..tp seb bek ader sms susulan...for the first time my moncet bg lagu kat aku...my moncet bg lagu Falling by Nsync...and it really touch my heart..

“ i don’t how..i don’t why...but girl it seem u’ve touch my life...u in my dream..u in my heart..i’m not myself when u r around...coz i’m falling...falling...girl i’m falling for u...and i pray u’r falling too...i’ve falling..falling..ever since the moment i lay eyes on u...”

Masa tu aku mmg tak bg jawapan sms my moncet tu...bkn sbb aku tanak jawab...tp aku lebih suka kalau it happend naturally..kadang2 cinta itu tak perlu kita ungkapkan...cukup lah sekadar kita tahu yg kita saling mencinta dan menyayangi antara satu sama lain...sekiranya kita yakin cinta itu milik kita...insyaallah ia akan tetap milik kita...tp bila tiada keyakinan dalam hati..maka cinta itu akan mudah berpaling dan sirna warna dan cahayanya dengan sendirinya walaupun mulut sering mengungkapkan cinta...keyakinan dan kesabaran my moncet la yg memanjang jodoh kami sehingga hari ini..sehingga lah kami selamat ditunangkan kini...terima kasih sayang...semoga keyakinan mu menjadi keyakinan ku...kesabaran mu menjadi kesabaran ku..kasih sayangmu adalah kasih sayang ku..cintamu adalah cinta kita berdua...insyaallah...u r my everything...

No comments: